Reaktioner från kända och okända


Foto: Karin Wildheim. (Första sidan av reportaget i Aftonbladet inklippt)
 

Med utgångspunkt från boken "Fotboll Annorlunda - ett experiment i jämställdhet?" publicerade Aftonbladet Söndag ett reportage den 6 april 2014.
Reaktionerna på artikeln är översvallande positiva. Här är några exempel från såväl kända som okända:
 

"Fem sidor i Aftonbladet om ett jämställdhetsprojekt för kvinnors rätt att spela Korpen-fotboll i början på 1970-talet! Hujeda mig..."

"Fotbollen var trevligare då..."

"Jag körde tidigt till ICA Nyhamnsläge för att vara säker på att det fanns en bilaga till mig."

"Mycket trevlig artikel och kul med nytagna foton."

"Gratulerar! Fantastiskt"

"Det blev ju ett riktigt bra reportage och så långt. Det hade jag inte väntat mig, men det bästa var ju trots allt att vi träffades efter alla dessa år."

"Konstigt nog verkar vi känna varandra som gamla kompisar fastän vi inte träffats på 42 år, det måste vara Viggoandan!"

"Köpte till hela släkten"

 "Så kul! Vilket långt reportage!"

"Måste varit ett kärt återseende!"

"Det skulle vara kul att försöka samlas någon mer gång och kanske spela fotboll.........."

 

Vi får se.

 

 

 

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0